Morjens! 

Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä... ♫, mut' tosi kivaa kun välillä vähän sataakin. Tää kuumuus alkaa jo välillä rasittaa meikäläistäkin  vaikka Memo-vaari se meillä kaikkein tiukimmilla on. Tosin se taitaa olla terästä kun tunkee itsensä illalla vielä peiton alle ennen ku nukahtaa. Sen täytyy tehdä kaikki asiat aina samojen rutiinien mukaan - sit' se on onnellinen!

Kesä on mennyt niitä näitä touhutessa eikä mulle kait ole mitään kovin erityistä tapahtunut, paitsi, että mua pisti ampiainen peffaan ja siitä mä olin kyllä tosi kipee. Hansu "valvo" mun kanssa yhden yön kun en pystynyt nukkumaan yhtään, läähätin vaan koko ajan ja missään ei ollut hyvä olla. Antoivat mulle kyllä kyypakkauksesta pari tablettia ja särkylääkettäkin. Parissa päivässä se sitten helpotti.

Ja sit mä pääsin kesälomareissulle PT:n luo. Sain olla siellä melkein koko viikon. Treenasin ja peuhasin Tarun ja Gimman kanssa. On ne kyllä aika kimulit . Mä saan tehdä siellä kaikkea muutakin kivaa, olla sohvalla ja silleen. Nii ja sit se Mikko sano, et se lähettää mut palokuntaan, kun oon kuulemma oikein varsinainen ruiskumestari. No, vähän vaan sumuttelin sohvan kulmaa ja silleen. Ai joo, ja pääsin UIMAAN!! Se vasta kivaa olikin - isojen poikien kanssa. Mäkin oon kyllä jo aika iso, 48 cm.

Kait se syksy sit' kohta tulee. Ainaski omenoit on koko piha täynnä. Mä muuten tykkään syödä niitä. Hansu ei. Eikä haittaa vaikka on vähän raakoja. 

Kohta mäkin pääsen varmaan taas harrastamaan kaikenlaista, ainakin agilitya ja varmaan jotain muutakin. En vielä tiedä mitä, mutta Jari on jollain kurssilla, jonne mäkin pääsen sitten myöhemmin käymään.

Terveisin,
BOBO