Memo täytti lauantaina 26.2.2011 14 vuotta. Vaari on vielä täynnä elämää: häntä heiluu entiseen malliin, ruoka maistuu, jalka nousee rivakasti ja järjessä ei ole sitten niin mitään vikaa. Leikki ei nyt enää  niin maita, vaikka toisinaan Memo saattaa vielä ottaa lempilelunsa "tiikerin" retuutuksen kohteeksi tai yrittää häärätä mukana  vilkkaiden velipoikien painipeleissä - enemmän kait erotuomarina.

Kävimme viikolla lääkärintarkastuksessa ja terveydentila on ikäisekseen aika hyvä. Veriarvot kohdallaan ja sydän kunnossa. Ainoa huoli on nyt kiveskasvain, joka leikataan keskiviikkona. Samalla poistetaan sinne tänne tulleita luomia. Mutta siitä sitten enemmän ensi viikolla.

Tässä vähän kuvakavalkadia ja sanallista kertomaa kuvien taustalle.

 

Juhlaillallinen:

 

- Hei, tää "kakku" elää vielä - hankalaa, kun mulla ei enää ole kaikkia etuhampaita - yritä siinä sitten ikenillä haukata -

"

- No nyt lähti sujumaan, kun mami vähän auttoi - ja isot pojat pois! Nää on kaikki sit mun vaikkei ne olekaan mun lautasella -

- Mamma hei, voiskos tälle mun tukalle tehdä jotain ennen virallisia kuvia -

- No nyt oon komia! -

- Ota vielä yks lähikuva -

- Apuaa, mä en saa henkee, noi jyrää mut  -  onks ihan pakko ottaa yhteiskuva? On, sano mami .