Moi kamut,

mul oli taas halikeikka tänään ja mä pussasinkin oikein yhtä vanhusta kun se kerran teki aloitteen. Kivaa oli, vaik sitä mä en oikein tajuu, miks mä en saa syödä niitä pullan palasia sieltä pöydän alta. Muuten tiedätteks’ te mikä on Turun seudun kolmanneksi suosituin Halibernirotu? Se on espanjanvesikoira. Meitä on siellä kaks kappaletta, minä ja Vola .  Vuoden alussa oltiin toiseksi suosituin rotu, mutta nyt kuulemma joku Bichoni on mennyt edelle.

Muuten: meijän vaari on taas terve! Tikit on poistettu ja haava parantunut hyvin. Päivisin se on aika pirtee ja etenkin ruoka-aikaan tosi pirtee, mutta yöt se nukkuu niin sikeesti, että Hansun pitää aamulla oikein herätellä sitä. Nukkuessaan se ei enää muutenkaan kuule oikein hyvin. Me muut pojat herätään aina saman tien jos jossain jotain mielenkiintosta tapahtuu, mut Memo – se vaan kuorsaa.

Sit mä olen käyny Tokotreeneissä Hansun kanssa. Mun ryhmäs on mun äippä ja sisko kans ja Gimma, mun hyvä kamu ja Rufus ja Retale. Niit mä en tunne nii hyvin viäl, mut kyl nekin varmaan on tosi kivoi.

Mites’ teillä kaverit muuten kotona sujuu? Mulla sujuu tosi hyvin. Meillä porukat ottaa mut ja mun ”harrastukset” tosi kivasti huomioon. Mä satuin nimittäin kuulemaan kun Hansu ja Jari yks päivä jutteli keskenään.
Jari: ”Kävisitkö hakemassa Ohlssonilta uuden kuvaston? Se on ilmestynyt tänään.”
Hansu: ”Sopiihan se. Montako haluat, että tuon?”
Jari: ”Tuo kolme, yksi kirjahyllyyn, yksi autoon ja yksi BOBOlle olkkarin lehtilaatikkoon.”

Nyt mun tarvii lähtee nukkumaan.